Bestellen
Persoonlijk account
RRshop draait om gemak. U kunt daarom eenvoudig en snel bestellen via de website. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een account aan te maken, dit is niet verplicht maar kan het bestellen in de toekomst vereenvoudigen.
OP uw persoonlijke pagina kunt u informatie terugvinden over de status van uw bestelling daarnaast blijven uw bestellingen gearchiveerd zodat u in de toekomst altijd kunt terugvinden wat u bij ons heeft besteld.
Voordelen van een persoonlijk account:
- U krijgt een overzicht van alle gegevens en kunt deze ook aanpassen.
- U kunt uw eerdere bestellingen bekijken en de status van lopende bestellingen bijhouden.
- Bij een volgende bestelling hoeft u geen adresgegevens in te vullen.
Hulp bij het plaatsen van een bestelling
- Stap 1, klik op de button “Voeg toe aan winkelwagen”. Het product wordt dan toegevoegd aan het winkelmandje.
- Stap 2, rechtsboven op het scherm kunt u klikken op het winkelmandje, u ziet dan de inhoud van het winkelmandje, en het totaalbedrag van uw bestelling. U heeft de mogelijkheid om hier wijzigingen in aan te brengen door te klikken op “Bekijk winkelwagen”. Wilt u naar de kassa? Klik dan op “afrekenen” om de bestelling af te rekenen.
- Stap 3, bij de kassa kunt u de verzend en factuurgegevens invullen. Velden met een sterretje zijn verplicht. Deze gegevens zijn nodig om je bestelling te verzenden en contact op te nemen indien nodig. Wilt u het pakket op uw werk of als cadeau bij iemand anders laten bezorgen? Dan kunt u een een apart verzendadres invoeren. Hier kunt u het volledige afleveradres invullen indien dit afwijkend is van het factuuradres. Kies vervolgens de Betaalwijze. U heeft diverse betaalmogelijkheden afhankelijk van uw locatie en het bestelbedrag.
- Stap 4, u kunt uw bestelling nu plaatsen door te klikken op “Plaats bestelling”
- Stap 5, na de betaling komt u op de bevestigingspagina waar een samenvatting van uw bestelling en uw bestelnummer zichtbaar is. U ontvangt na het voltooien van de bestelling een email met een samenvatting van uw bestelling. Wanneer u nog een fout constateert bijvoorbeeld in uw adres dan kunt u contact opnemen met de klantenservice, wij zullen uw adresgegevens dan aanpassen.
- Stap 6, wanneer uw bestelling is gereedgemaakt voor verzending ontvangt u een emailbericht. LET OP; heeft u geen mail ontvangen na uw bestelling? Bekijk dan uw spam box.